Darmowa dostawa już od 199 zł
Darmowa dostawa już od 199 zł
Pytania i odpowiedzi
INFORMACJA NA TEMAT ZWROTÓW TOWARÓW ORAZ ZWROTU PŁATNOŚCI
Jako nasz klient masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty dostarczenia bez podawania przyczyny

W celu dokonania zwrotu produktu prosimy o:

1. Kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie maleni.pl - KONTAKT lub telefonicznie 572838918.
2. W formularzu kontaktowym koniecznie napisz numer ID twojego zamówienia.
3. Klient odsyła zwracany produkt na własny koszt w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
4. Prosimy o dopisanie na paczce nr ID zamówienia z dopiskiem zwrot lub dodaj karteczkę/dokument z numerem do środka paczki pozwoli nam to na szybkie zidentyfikowanie twojego zamówienia/zwrotu. UWAGA! Jeżeli dokonywałeś płatności w formie "ZA POBRANIEM" koniecznie podaj nam numer konta na które mają być zwrócone środki.
5. Paczkę prosimy wysłać na adres:
   Maleni.pl - zwroty
   Adam Malinowski
   ul. Stefana Batorego 10
   44-300 Wodzisław śląski
   tel: +48 572 838 918
6. Po otrzymaniu paczki zostaniesz o tym poinformowany w osobnym mailu
7. Zwrot środków nastąpi adekwatnie do formy płatności przyjętej przez klienta w zamówieniu tzn: Przy opłatach wykorzystujących formę płatności PAYNOW, PRZELEW24 - (1 dzień roboczy), przelew tradycyjny (1-3 dni robocze), za  pobraniem (najpóźniej w ciągu 14 dni).
8. Pamiętaj! Zawsze jesteśmy do dyspozycji i służymy pomocą pod numerem telefonu +48 572-838-918 lub mailowo: moda@maleni.pl

O Nas

Jesteśmy firmą zajmującą się dystrybucją i sprzedażą detaliczną jak i hurtową odzieży damskiej na terenie Polski. Firma powstała w 2012 roku. Od tamtego czasu rozwijamy naszą sieć dystrybucji hurtowej, rozwijamy również sprzedaż detaliczną odzieży za pośrednictwem kanałów sprzedaży elektronicznej. Jako dystrybutorzy odzieży współpracujemy z wieloma polskimi producentami oraz hurtowniami. Aby skrócić czas oczekiwania na przesyłkę zamawiane towary w większości wysyłane są ze stanów magazynowych naszych Partnerów Biznesowych. Jako firma bierzemy udział w programie  Rzetelna Firma a co za tym idzie posiadamy odpowiedni certyfikat, dzięki któremu chcemy pokazać, że rzetelność i uczciwość w biznesie jest dla nas najważniejsza. Autentyczność i aktualność tego certyfikatu można potwierdzić na stronie www.rzetelnafirma.pl, używając kodu 2138 78IA.
Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem hurtowym naszych wyrobów wypełnij formularz kontaktowy i koniecznie podaj NIP swojej firmy oraz zostaw dane kontaktowe. Po weryfikacji twojej firmy skontaktujemy się z tobą. 
 

1. Chce coś kupić i szukam informacji

 

1.1 Jak złożyć zamówienie? 
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez "PayNow", "Przelewy24" lub bezpośrednio na nasze konto bankowe, istnieje również możliwość wyboru przesyłki za pobraniem. Numer konta oraz dane zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia. Do złożenia zamówienia nie jest wymagane zakładanie konta przez konsumenta.
 
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio 3 dni robocze od zaksięgowania wpłaty klienta. Ponad 80% paczek dociera na miejsce przed upływem 2 dni roboczych o ile zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 12. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy to 7 dni.
 
1.3 Czy dostawa zawsze jest darmowa?
Nie, do zamówień poniżej kwoty 199 złotych doliczana jest opłata zależna od formy dostarczenia towaru przez klienta . Wszystkie zamówienia od kwoty 199,00 złotych są realizowane bezpłatnie.
 
1.4 Skąd pochodzą produkty?
W zdecydowane większości produkty pochodzą od polskich producentów.

1.5 Skąd wysyłane są produkty?
W większości przypadków produkty wysyłane są z magazynów własnych lub naszych Partnerów Biznesowych w celu przyspieszenia dostawy, tylko i wyłącznie z terytorium Polski. 
 

2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć. 

 

2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 3 dni roboczych. 
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami
 
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
W większości przypadków będziesz otrzymywał informacje o statusie paczki i dniu jej doręczenia na podany numer telefonu lub e.mail. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
 
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
a) Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno z różnych magazynów. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu. W takiej sytuacji będziesz o tym informowany mailowo lub telefonicznie.
b) Ze względu na dużą rotację wyrobów twojego towaru mogło braknąć w magazynie. O takiej sytuacji zostaniesz natychmiast poinformowany przez nas mailowo lub telefonicznie. W tej sytuacji natychmiast zostanie do Ciebie wysłany całkowity zwrot pieniędzy.
2.5 Minęły 2 dni od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałem.
Maksymalny czas dostawy to 7 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

2.6 Nie dostałem informacji o przyjęciu/statusie zamówienia.
Informacja o wpłynięciu zamówienia jest wysyłana automatycznie, proszę sprawdź spam, sprawdź również email, który nam podałeś, jeżeli zauważyłeś błąd koniecznie skontaktuj się z nami

3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem. 

 

3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
Mogła również nastąpić sytuacja, że któryś z zamawianych przez Ciebie produktów jest niestety już niedostępny /brak towaru/. W takim wypadku natychmiast wysyłamy do Ciebie zwrot pieniędzy za rzeczy, które zostały niezrealizowane. W większości przypadków będziesz poinformowany drogą mailową lub na podany przez Ciebie numer telefonu o braku dostępności zamówionego przez Ciebie towaru.
 
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium