Darmowa dostawa już od 199 zł
Darmowa dostawa już od 199 zł
Zwroty i reklamacje

INFORMACJA NA TEMAT ZWROTÓW TOWARÓW ORAZ ZWROTU PŁATNOŚCI
Jako nasz klient masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty dostarczenia bez podawania przyczyny

W celu dokonania zwrotu produktu prosimy o:

1. Kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie maleni.pl - KONTAKT lub telefonicznie 572838918.
2. W formularzu kontaktowym koniecznie napisz numer ID twojego zamówienia.
3. Klient odsyła zwracany produkt na własny koszt w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
4. Prosimy o dopisanie na paczce nr ID zamówienia z dopiskiem zwrot lub dodaj karteczkę/dokument z numerem do środka paczki pozwoli nam to na szybkie zidentyfikowanie twojego zamówienia/zwrotu. UWAGA! Jeżeli dokonywałeś płatności w formie "ZA POBRANIEM" koniecznie podaj nam numer konta na które mają być zwrócone środki.
5. Paczkę prosimy wysłać na adres:
   Maleni.pl - zwroty
   Adam Malinowski
   ul. Stefana Batorego 10
   44-300 Wodzisław śląski
   tel: +48 572 838 918
6. Po otrzymaniu paczki zostaniesz o tym poinformowany w osobnym mailu
7. Zwrot środków nastąpi adekwatnie do formy płatności przyjętej przez klienta w zamówieniu tzn: Przy opłatach wykorzystujących formę płatności PAYNOW, PRZELEW24 - (1 dzień roboczy), przelew tradycyjny (1-3 dni robocze), za  pobraniem (najpóźniej w ciągu 14 dni).
8. Pamiętaj! Zawsze jesteśmy do dyspozycji i służymy pomocą pod numerem telefonu +48 572-838-918 lub mailowo: moda@maleni.pl

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
"Maleni" Adam Malinowski
30-Lecia 1/7

44-300 Wodzisław Śląski

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

"Maleni" Adam Malinowski
30-Lecia 1/7

44-300 Wodzisław Śląski

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium