
Każdego dnia wychodzisz do biura ubrana w białą koszulę oraz spódnicę do kolan? Masz ochotę na odmianę, ale jednocześnie nie masz pomysłu na to, jak powinna wyglądać udana stylizacja do pracy? Mamy dla Ciebie ciekawe inspiracje oraz praktyczne porady!
Jaka powinna być stylizacja do pracy? – podstawowe zasady
O czym jeszcze warto pamiętać?
Ubrania do biura zawsze powinny być:
wygodne – przez 8 godzin musisz skupić się na zadaniach, nie pozwól, by zestaw Cię rozpraszał;
dopasowane – za duże lub za małe rzeczy nigdy nie wyglądają korzystnie;
wyprane, wyprasowane, bez widocznych uszkodzeń – tego chyba nie trzeba komentować, prawda?
dopasowane do ambicji – istnieje powiedzenie “ubieraj się adekwatnie do stanowiska, które chcesz piastować, nie do tego, które masz”. Ubrania pomagają budować wizerunek, wykorzystaj to!
Brakuje Ci pomysłów na stylizację do pracy? – mamy inspiracje!
Panie, które lubią wyglądać kobieco i dobrze czują się w sukienkach, niech sięgają właśnie po takie kreacje. Polecamy, by do biura wybierać modele, które mają jedną charakterystyczną cechę, np. tylko:
kolor,
wzór,
fason.
Dzięki temu, że zachowasz umiar, będziesz wyglądać finezyjne, ale wciąż elegancko i profesjonalnie. Dobrym wyborem będzie plisowana sukienka Lucy, np. w zielonym kolorze, klasyczna sukienka koszulowa lub uroczy model Jola, np. w kwiatki!
Pomysły i inspiracje na stylizację do pracy z garniturem
Zainspiruj się też prawdziwym hitem ostatnich sezonów, damskim kompletem. Możesz do woli eksperymentować z górą i dołem. Jednego dnia załóż cały zestaw, np. w błękitnym kolorze. Innego dnia wybierz tylko spodnie (lub spódnicę) i załóż na górę np. białą koszulę. Świetnym pomysłem będzie też neutralny dół, np. jeansy lub czarne cygaretki, połączony z efektowną górą od kompletu. Tym sposobem, z jednego zestawu możesz stworzyć trzy różne outfity!