Darmowa dostawa już od 299,00 zł, moda@maleni.pl, tel: 572-838-918
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Faxebook
Instagram

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MALENI.PL

określający ogólne warunki korzystania ze sklepu MALENI.PL


§1 Definicje

  1. Sprzedawca – MALENI Adam Malinowski, ul. Stefana Batorego 10, 44-300 Wodzisław Śląski, NIP: 6472237250, REGON: 278201250.

  2. Sklep – sklep internetowy znajdujący się pod adresem https://maleni.pl, za pośrednictwem którego zawierane są umowy sprzedaży.

  3. Sprzedaż – umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość, z wykorzystaniem Sklepu.

  4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży Towarów znajdujących się w koszyku.

  5. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu w Sklepie.

  6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  7. Towar – rzeczy ruchome oferowane w Sklepie.

  8. Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane Towary i ich liczba.

  9. Formularz zamówienia – formularz elektroniczny dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia.

  10. Cena – cena jednostkowa Towaru, wyrażona w złotych polskich, zawierająca podatek VAT.

  11. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.


§2 Kontakt ze Sprzedawcą

  1. Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą:
    a) e-mail: moda@maleni.pl
    b) telefon: 572-838-918
    c) formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu.


§3 Składanie zamówień

  1. Do przeglądania asortymentu Sklepu nie jest wymagane założenie konta.

  2. Zamówienie składa się poprzez dodanie Towarów do koszyka i wypełnienie formularza zamówienia.

  3. Kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” oznacza złożenie oferty zawarcia umowy sprzedaży i obowiązek zapłaty.

  4. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki prywatności.


§4 Realizacja zamówień

  1. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

  2. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia przez Sprzedawcę.


§5 Ceny i płatności

  1. Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają VAT.

  2. Sprzedawca akceptuje następujące metody płatności:

    • Autopay (karty płatnicze, Google Pay, BLIK) – obsługiwane przez Autopay S.A.

    • PayPo – zapłać później.

    • Przelewy24.pl.

    • Przelew tradycyjny na konto:
      mBank 35 1140 2004 0000 3302 7604 1507.

    • Płatność przy odbiorze (za pobraniem) – kurier InPost / DPD.

  3. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu płatności (z wyjątkiem płatności za pobraniem).


§6 Dostawa

  1. Dostawa możliwa jest na terenie Polski i Unii Europejskiej.

  2. Formy dostawy i koszty:

    • InPost Paczkomaty 24/7 – 14 zł (darmowa od 299 zł),

    • Kurier InPost – 19 zł (darmowa od 299 zł),

    • Kurier InPost (za pobraniem) – 23 zł (darmowa od 299 zł),

    • Kurier DPD – 20 zł (darmowa od 299 zł),

    • DPD Pickup – 20 zł (darmowa od 299 zł),

    • Kurier DPD (za pobraniem) – 25 zł (darmowa od 299 zł).

  3. Termin dostawy wynosi do 3 dni roboczych, chyba że opis produktu wskazuje inaczej.


§7 Odstąpienie od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną lub pocztą.

  3. Wzór formularza odstąpienia stanowi załącznik do Regulaminu (dostępny także w stopce strony).

  4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

  5. Zwrot płatności następuje przy użyciu tych samych metod płatności, chyba że strony ustalą inaczej.


§8 Reklamacje

  1. Towary mogą być reklamowane w ciągu 2 lat od zakupu zgodnie z przepisami prawa.

  2. Reklamacje należy zgłaszać mailowo lub pisemnie na adres Sprzedawcy.

  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni.

  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca zwraca koszty poniesione przez Konsumenta.


§9 Gwarancja

  1. Sprzedawca nie udziela własnej gwarancji, chyba że opis towaru stanowi inaczej.

  2. Towary mogą być objęte gwarancją producenta.


§10 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

  2. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności i RODO.


§11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, m.in.:


§12 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane są w języku polskim i podlegają prawu polskiemu.

  2. Regulamin nie ogranicza praw Konsumentów wynikających z obowiązujących przepisów.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana prawa, sposobów płatności/dostawy).

  4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta i inne obowiązujące przepisy prawa.


📄 Załącznik: Formularz odstąpienia od umowy
Formularz_odstapienia_od_umowy_Maleni.pdf